OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodník a prevádzkovateľ:

Obchodné meno:           Beach Bar s.r.o.               
sídlo:                                    Hurbanova 315/14, 915 01 Nové Mesto nad Váhom

IČO:                                      54 485 690

DIČ:                                       2121694905

IČ DPH:                                SK2121694905

Bankové spojenie:         Platobná brána Stripe a jej partneri         

Zapísaná:                            Obchodný register Okresného súdu Trenčín, odd. Sro, vl. č.: 43379/R

telefón:                               +421 949 479 597
e.mail:                                 info@beachbarrezort.sk

(ďalej aj ako „obchodník“)

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj

Odbor výkonu dohľadu 

so sídlom Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08

Čl. I
ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Predmet obchodných podmienok

Tieto obchodné podmienky bližšie vymedzujú a spresňujú práva a povinnosti spoločnosti Beach Bar s.r.o., so sídlom Hurbanova 315/14, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, Slovenská republika, IČO: 54 485 690, IČ DPH: SK2121694905 (ďalej aj „Spoločnosť“ alebo „obchodník“), ktorá je prevádzkovateľom Beach Bar Rezort (ďalej aj „Rezort“) na jednej strane a klienta (ďalej tiež označovaného ako „hosť“ alebo „zákazník“) na druhej strane v rámci zmluvných vzťahov uzatvorených prostredníctvom webového sídla obchodníka na stránke https://beachbarrezort.sk (ďalej aj ako „internetový obchod“ alebo „e-shop“) a tiež na rezervačnom portáli https://beachbar.reenio.sk/. S týmito obchodnými podmienkami má zákazník možnosť zoznámiť sa pred odoslaním svojej objednávky a je na ne dostatočne vopred upozornený.

Tieto VOP sa vzťahujú aj na zmluvné vzťahy uzatvorené medzi obchodníkom a zákazníkom v prevádzkových priestoroch obchodníka.

  • Súhlas s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom

Ustanovenia obchodných podmienok (ďalej aj ako „obchodné podmienky“ alebo „VOP“) sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy o poskytovaní Služieb. Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa pred uzatvorením Zmluvy o poskytovaní Služieb s týmito obchodnými podmienkami, ako i s reklamačným poriadkom obchodníka zoznámil a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Zmluvou o poskytovaní Služieb sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie zmluva, na základe ktorej obchodník poskytuje zákazníkovi služby ubytovania (ubytovanie v domčekoch obchodníka), kempingu (poskytnutie miesta pre vlastný stan, karavan zákazníka), stravovacej a pohostinskej činnosti, prenájom športovísk a iných priestorov, vstup na športoviská, do zariadení slúžiacich na regeneráciu a rekondíciu, vypožičanie vecí (požičiavanie zariadení pre vodné športy), čistenie odevov a iné doplnkové služby a organizácia športových a iných podujatí s možnosťou účasti zákazníka na podujatí.

  • Súhlas zákazníka s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku

Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy o poskytovaní Služieb. Náklady vzniknuté obchodníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí zákazník sám.

  • Zákazník

Zákazník je zákazníkom internetového portálu, ktorý prejavil záujem o služby poskytované obchodníkom

Vzhľadom na platnú právnu úpravu sa rozlišuje zákazník, ktorý je spotrebiteľom(ďalej tiež v prípade potreby rozlíšenia označovaný aj ako „zákazník – spotrebiteľ“ alebo len „spotrebiteľ“), teda ten, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, a kupujúci, ktorý spotrebiteľom nie je (ďalej tiež v prípade potreby rozlíšenia označovaný aj ako „zákazník – podnikateľ“), teda ten, ktorý využíva služby obchodníka s cieľom svojho podnikania. Zákazník – podnikateľ berie na vedomie, že sa na neho budú aplikovať niektoré pravidlá uvedené v týchto obchodných podmienkach špeciálne pre zákazníka – podnikateľa. Pokiaľ však v týchto podmienkach alebo v reklamačnom poriadku nie je uvedené iné, pri ustanoveniach, v ktorých je uvedené slovo zákazník, sa myslí ako zákazník – spotrebiteľ, tak zákazník – podnikateľ.

Právne vzťahy medzi obchodníkom a zákazníkom – spotrebiteľom, vyslovene neupravené týmito podmienkami sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami:

Právne vzťahy medzi predávajúcim a zákazníkom – podnikateľom, vyslovene neupravené týmito podmienkami, sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami:

  1. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
  • Definície niektorých pojmov

Službami sa na účely týchto obchodných podmienok rozumejú najmä  služby ubytovania (ubytovanie v domčekoch obchodníka), kempingu (poskytnutie miesta pre vlastný stan, karavan zákazníka), stravovacej a pohostinskej činnosti, prenájom športovísk a iných priestorov, vstup na športoviská, do zariadení slúžiacich na regeneráciu a rekondíciu, vypožičanie vecí (požičiavanie zariadení pre vodné športy), čistenie odevov a iné doplnkové služby a organizácia športových a iných podujatí s možnosťou účasti zákazníka na podujatí.

Darčekový poukaz, alebo voucher je poukaz zakúpený zákazníkom na e-shope obchodníka, oprávňujúci zákazníka uplatniť ho pri platbe za rezervovanú službu. Hodnotu darčekového poukazu určuje obchodník.

Internetová stránka znamená počítačový program – internetovú aplikáciu, ktorá je dostupná v sieti Internet prostredníctvom internetovej adresy, ktorej hlavnou funkcionalitou je zobrazenie, výber a objednanie služieb a tovarov zákazníkom. Internetovou stránkou obchodníka je https://beachbarrezort.sk.

Uzatvorenie Zmluvy – objednávka zákazníka predstavuje návrh na uzatvorenie Zmluvy. Samotná Zmluva, ktorej predmetom je dodanie služieb je uzatvorená momentom pripísania 100% zálohy z ceny objednanej/rezervovanej služby na účet obchodníka a potvrdením obchodníka o vykonaní rezervácie. Od tohto momentu medzi obchodníkom a zákazníkom vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené Zmluvou a týmito obchodnými podmienkami. V prípade uzatvorenia Zmluvy v prevádzkových priestoroch obchodníka, vzniká zmluvy dňom jej podpisu obidvoma zmluvnými stranami. Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.

Zmluvou sa rozumie Zmluva o poskytnutí Služieb.

Registrácia znamená elektronickú registráciu zákazníka do databázy rezervačného systému na internetovej stránke obchodníka alebo na portáli https://beachbar.reenio.sk/ a to vyplnením aspoň povinných registračných údajov v užívateľskom rozhraní.

Zákazník znamená akúkoľvek právnickú alebo fyzickú osobu, ktorá užíva rezervačný systém na internetovej stránke obchodníka. 

Pokiaľ sa v týchto VOP hovorí o kempingovom/karavanovom mieste, má sa tým na mysli plocha pre umiestnenie stanu/karavanu zákazníka, a to v časti Rezortu na to určenej, pričom sa jedná o plochu, ktorú si zákazník vyberá podľa vlastného výberu a toho, či je daná plocha v danom čase voľná. Zákazník nemá nárok na konkrétne vopred určené miesto, pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak (najmä v prípadoch podujatí podľa Čl. IV. týchto VOP obchodník sám určí miesta pre umiestnenie karavanov/stanov).

  • Informácie o kódexe správania

Obchodník v súlade s ust. § 2 písm. l) Zákona o ochrane spotrebiteľa informuje zákazníka – spotrebiteľa, že sa nezaviazal dodržiavať kódex správania.

  • Registrácia zákazníka

Kupujúci má pri návšteve internetovej stránky obchodníka, možnosť vykonať registráciu užívateľského konta.

S registráciou užívateľského konta môžu byť spojené rôzne výhody a akcie určené zákazníkom, o ktorých bude registrovaný zákazník riadne a včas upovedomený obchodníkom.

  • Rozsah platnosti

Tieto VOP sa vzťahujú na Služby poskytované obchodníkom v rámci Rezortu, umiestneného na adrese Zelená Voda 4, 915 01 Nové Mesto nad Váhom-Zelená Vodavo vzťahu ku všetkým zmluvným stranám.

Čl. II
DODANIE SLUŽIEB

  1. Objednávka – uzatvorenie Zmluvy

Všetky objednávky sú považované za záväzné.

Zmluva vzniká na základe rezervácie zákazníka a jej akceptácie zo strany obchodníka a to spravidla:

  1. vyplnením a zaslaním rezervačného/objednávkového formulára s osobnými údajmi (meno, priezvisko a bydlisko, vek, v prípade právnických osôb obchodné meno, sídlo, IČO, označenie štatutára, email a telefónne číslo) s objednaním príslušnej služby, a to prostredníctvom rezervačného systému na internetovej stránke obchodníka alebo prostredníctvom rezervačného systému na internetovej stránke obchodníka alebo na portáli https://beachbar.reenio.sk/;
  • elektronickou poštou (emailom) na adresu: info@beachbarrezort.sk, pričom zákazník dostane e-mail s potvrdením rezervácie;
  • ústne, telefonicky na t.č. +421 949 479 597, prípadne osobne na recepcii rezortu; ústna a telefonická objednávka je záväzná len po e-mailovom potvrdení zo strany obchodníka.

V prípade uzatvárania Zmluvy podľa písm. a) tohto bodu VOP, odoslanie vyplneného formulára prostredníctvom rezervačného systému obchodníka a  vyslovenie súhlasu s týmito VOP sa považuje za návrh na uzavretie Zmluvy podľa Občianskeho zákonníka. K uzavretiu Zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany obchodníka  a pripísaním 100% zálohy na účet obchodníka, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Ak na vykonanie objednávky zákazník použije elektronický rezervačný/objednávkový formulár, je potrebné, aby uviedol všetky informácie a údaje vyžadované týmto formulárom; tieto údaje budú použité tiež na účely fakturácie. Zákazník má právo objednávku zrušiť až do okamihu, kým nedostane potvrdzujúci e-mail o pristúpení Spoločnosti k objednávke; týmto e-mailom dochádza k záväznému uzavretiu Zmluvy.

Zaslaním rezervačného/objednávkového formulára zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s obchodnými podmienkam a že s nimi súhlasí.  Zákazník potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu za Služby.

Zmluva sa môže uzatvoriť, okrem slovenského jazyka aj v českom, nemeckom alebo anglickom jazyku, a to podľa jazykovej mutácie, ktorú si vyberie zákazník pri elektronickej registrácii a užívaní internetovej stránky obchodníka, pokiaľ táto stránka umožňuje možnosť jazykovej mutácie. Záväzné je vždy znenie kúpnej zmluvy v slovenskom jazyku.

V priebehu vyhotovovania objednávky si zákazník stanovujete rozsah a druh Služieb, ktoré mu má Spoločnosť poskytnúť. Tento rozsah je definovaný v rámci ponuky Služieb Spoločnosti a špecifikovaný objednávkou.

Po dokončení rezervácie bude zákazníkovi bezodkladne zaslané emailové potvrdenie objednávky. Prílohou tohto potvrdenia bude aktuálne znenie obchodných podmienok, formulár na odstúpenie od Zmluvy a súhrn objednávky vo formáte PDF.

  • Platobné podmienky

Cenník všetkých Služieb obchodníka je k nahliadnutiu na recepcii Rezortu a na internetovej stránke obchodníka.

Všetky ceny sú konečné, vrátane všetkých daní platných na území Slovenskej republiky. Za poskytovanie služby je zákazník povinný uhradiť cenu stanovenú v objednávke alebo uvedenú v cenníku platnom v čase uskutočnenia objednávky.

Obchodník je oprávnený požadovať od zákazníka pri rezervácii zálohovú platbu až do výšky 100% z ceny Služby. V prípade rezervácie ubytovania, táto je pre obchodníka záväzná až dňom úhrady zálohovej platby na účet obchodníka, pokiaľ nie je písomne dojednané inak.

V prípade, ak zákazník skráti dojednaný pobyt v Rezorte, obchodník má právo vyúčtovať zákazníkovi plnú výšku dojednanej ceny za celú dĺžku objednaného pobytu.

V prípade ubytovacích služieb, dohodnuté ceny zahŕňajú cenu ubytovania, obslužné a príslušnú platnú daň z pridanej hodnoty. Pokiaľ doba medzi uzavretím a vykonaním Zmluvy presiahne 6 mesiacov a obchodníkovi sa zvýši všeobecne za takéto Služby účtovaná cena, môže obchodník zmluvne dohodnutú cenu primerane zvýšiť, najviac však o desať percent. Ceny môže obchodník ďalej zmeniť, keď si zákazník dodatočne želá zmeny v počte rezervovaných izieb, službách Rezortu alebo v dĺžke pobytu a obchodník s tým súhlasí.

Ak nie sú dohodnuté iné lehoty splatnosti, je zákazník povinný uhradiť 100% z ceny objednanej alebo vyžiadanej služby po zaslaní rezervačného formulára obchodníkovi platobnými metódami povolenými obchodníkom (v hotovosti, platobnou kartou, bezhotovostným prevodom a pod). Pokiaľ sa cena prevádza bezhotovostným prevodom, považuje sa za uhradenú dňom pripísania finančnej čiastky na účet obchodníka.

Obchodník vystaví zákazníkovi po uskutočnení platby daňový doklad – faktúru, ktorá slúži ako doklad o zakúpení služby.

Pokiaľ niektorý zo spôsobov platby obsahuje informácie o nákladoch na prevedenie takejto platby, je zákazník povinný znášať náklady na prevedenie tejto platby, ktoré sú uvedené pri danej platbe. V prípade bezhotovostnej platby bankovým prevodom je zákazník povinný uviesť variabilný symbol určený obchodníkom.

Zákazník pri nástupe na pobyt doplatí zvyšok ceny Služby. Zároveň pred odchodom z pobytu uhradí za všetky tovary a služby, ktoré si objednal počas svojho pobytu nad rámec svojej prvotnej rezervácie vykonanej cez internetovú stránku obchodníka, resp. cez rezervačný portál obchodníka. Zároveň je povinný zaplatiť aj všetky škody, ktoré spôsobil on alebo osoby, za ktoré zodpovedá. Obchodník je oprávnení pri nástupe na pobyt/procedúru vyžadovať zaplatenie depozitu vo výške stanovenom v cenníku, ktorý bude slúžiť na prípadnú úhradu týchto dodatočných nákladov. V prípade nevyčerpania depozitu, je obchodník povinný depozit vrátiť najneskôr do 2 dní od odchodu zákazníka. 

  • Spôsob úhrady

Spôsob úhrady za Službu/Služby si zákazník zvolí pri zhotovovaní objednávky v rezervačnom/objednávkovom formulári. Cenu Služby/Služieb podľa Zmluvy môže zákazník uhradiť obchodníkovi nasledujúcimi spôsobmi:

  • bezhotovostne prevodom na účet obchodníka,
  • platobnou bránou applepay alebo googlepay na portáli https://beachbar.reenio.sk – tento spôsob platby je výlučný v prípade rezervácie pobytu cez uvedený rezervačný portál,
  • osobne /platobná karta, hotovosť/.

Obchodník pri platbe za Služby akceptuje tieto druhy kariet: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

  • Pokyny pre návštevníkov

Návštevníkom sa na účely tohto bodu VOP rozumie zákazník, ktorý využíva Služby poskytované obchodníkom. Každý návštevník sa zakúpením vstupenky Rezortu podrobuje všetkým ustanoveniam týchto pokynov a nariadeniam personálu obchodníka. Deťom mladším ako 16 rokov sa návšteva povoľuje len v sprievode dospelej osoby, staršej ako 18 rokov.

Osoby, ktoré sú v priestoroch Rezortu ubytované, resp. vstupné do Rezortu majú zahrnuté do zaplatenej ceny pobytu podrobujú sa taktiež všetkým ustanoveniam týchto pokynov a nariadeniam personálu obchodníka.

Vstup do areálu Rezortu je dovolený len s platnou vstupenkou, vo vopred stanovenom termíne a čase.

Rodičia alebo sprevádzajúce dospelé osoby sú plne zodpovedné za správanie a konanie sprevádzaných osôb.

Každý návštevník je povinný dodržiavať prevádzkovú dobu Rezortu.

Každý návštevník je povinný zoznámiť sa s kontraindikáciami všetkých poskytovaných služieb. Návštevník potvrdzuje, že nemá žiadne kožné ochorenia, infekčné alebo nákazlivé  ochorenia, ktoré by mohli nakaziť ostatných. V prípade porušenia tohto ustanovenia, zodpovedá za akékoľvek škody a náklady, ktoré týmto osobám vzniknú.

Z priestorov Rezortu môže byť vykázaný návštevník, ktorý aj napriek upozorneniam porušuje ustanovenie týchto pokynov alebo platných predpisov; ďalej osoba pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných a psychotropných látok a osoba, ktorá sa chová neprístojne a nevhodným spôsobom alebo poškodzuje zariadenie obchodníka alebo ohrozuje život alebo zdravie ostatných návštevníkov alebo personálu.

Každý návštevník musí mať slušný, čistý a primeraný odev a svojim chovaním musí rešpektovať všeobecné zásady mravnosti a slušnosti.

Vyzliekať sa a obliekať sa v Rezorte centre je dovolené len na miestach k tomu určených. Nechávať šatstvo a iné osobné veci bez dozoru je zakázané.

Do zariadení nemajú prístup osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných návykových látok, ďalej osoby ktoré trpia prenosnou vlasovou, kožnou alebo inou prenosnou chorobou, osoby so zjavne zanedbanou osobnou hygienou a chorobami vzbudzujúcimi odpor.

Každý návštevník sa musí vo vlastnom záujme pohybovať opatrne a vyvarovať sa možnému pokĺznutiu alebo zraneniu. Zároveň musí dodržiavať čistotu a hygienu tak vlastnú, ako aj na všetkých miestach a zariadeniach.

Návštevník si musí počínať tak, aby vedome nepoškodzoval zariadenia Rezortu, v prípade poškodenia je povinný nahradiť škodu, ktorú spôsobil.

Z areálu Rezortu môže byť kedykoľvek a bez nároku na vrátenie vstupného vykázaný návštevník, ktorý porušuje ktorúkoľvek z týchto zásad a pokynov alebo opakovane neuposlúchne pokyny personálu.

Predmety nájdené v priestoroch Rezortu je každý návštevník povinný odovzdať personálu.

Priania a sťažnosti oznamuje návštevník na recepcii, kde ich služba zapíše do denníka a oznámi vedúcemu zariadenia. 

V priestoroch Rezortu je zakázané najmä:

  1. ohrozovať bezpečnosť návštevníkov, poriadok a disciplínu alebo nadmerným hlukom rušiť ostatných návštevníkov;
  2. volať o pomoc bez vážnej príčiny;
  3. znečisťovať priestory pľuvaním, odhadzovaním odpadkov a pod.;
  4. fajčiť v celom objekte;
  5. vchádzať do oddelení alebo priestorov vyhradených osobám druhého pohlavia;
  6. občerstvovať sa v priestoroch nie k tomu určených;
  7. vzájomne sa potápať, zrážať a vhadzovať do vody iné osoby, skákať do vody;
  8. vodiť psov a iné zvieratá do Rezortu, ak sa s obchodníkom zákazník nedohodne inak.

Pokiaľ zákazník dostane k dispozícii miesto na odstavenie vozidla na parkovisku Rezortu, aj za úhradu, nevzniká tým žiadna zmluva o úschove. Pri strate alebo poškodení na takomto pozemku odstavených alebo odsunutých motorových vozidiel a ich obsahov obchodník nezodpovedá.

Čl. III
OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE UBYTOVACIE SLUŽBY

Zákazník nemá nárok požadovať dostupnosť konkrétneho ubytovacieho domčeka, kempingového miesta, karavanového miesta, karavanu, stanu pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak, resp. pokiaľ mu obchodník takúto dostupnosť negarantuje.

CHECK-IN

Domčeky:

Obchodník odovzdá k dispozícii zákazníkovi rezervovaný ubytovací domček od 14.00 hod. do 19.00 hod. dohodnutého dňa príjazdu. Zákazník má nárok na odovzdanie pred uvedeným termínom len v prípade, že sa na tom s obchodníkom pri uzatváraní Zmluvy výslovne dohodol. Zákazník nemá nárok na odovzdanie k dispozícii konkrétneho ubytovacieho domčeka, ibaže sa s obchodníkom na tom osobitne dohodol. Ak sa zákazník nenasťahoval do ubytovacieho domčeka najneskôr do 19.00 hod. dňa príchodu a pokiaľ nebol výslovne dohodnutý neskorší príchod, obchodník je oprávnený rezervovaný ubytovací domček prenechať inému zákazníkovi, pričom v tomto prípade sa použijú ustanovenia Čl. V. ods. 2 týchto VOP.

Kempingové/karavanové miesto, karavan/stan

Obchodník odovzdá k dispozícii zákazníkovi rezervované karavanové miesto/kempingové miesto/karavan/stan od 09.00 hod. do 19.00 hod. dohodnutého dňa príjazdu. Zákazník má nárok na odovzdanie pred uvedeným termínom len v prípade, že sa na tom s obchodníkom pri uzatváraní Zmluvy výslovne dohodol. Zákazník nemá nárok na odovzdanie k dispozícii konkrétneho kempingového miesta/karavanového miesta/karavanu/stanu, ibaže sa s obchodníkom na tom osobitne dohodol. Ak sa zákazník nenasťahoval do karavanu/stanu, resp. si neobsadil kempingové miesto/karavanové miesto najneskôr do 19.00 hod. dňa príchodu a pokiaľ nebol výslovne dohodnutý neskorší príchod, obchodník je oprávnený rezervované kempingové miesto/karavanové miesto/karavan/stan prenechať inému zákazníkovi, pričom v tomto prípade sa použijú ustanovenia Čl. V. ods. 2 týchto VOP.

CHECK-OUT

Domčeky:

Zákazník je povinný v dohodnutý deň odchodu uvoľniť a opustiť ubytovací domček najneskôr do 10.00 hod. dohodnutého dňa odchodu, pokiaľ nebolo vopred dohodnuté inak. V prípade oneskoreného uvoľnenia ubytovacieho domčeka je obchodník oprávnený účtovať 20% cenníkovej ceny, ak dôjde k uvoľneniu ubytovacieho domčeka do 15.00 hod.. Obchodník je oprávnený účtovať 30% cenníkovej ceny; ak dôjde k uvoľneniu ubytovacieho domčeka do 17.00 hod. Obchodník môže po 17.00 hod. účtovať 100% cenníkovej ceny bez toho, aby zákazníkovi vznikli zmluvné nároky na služby obchodníka spojené s ubytovaním.

Kempingové/karavanové miesto, karavan/stan

Zákazník je povinný v dohodnutý deň odchodu uvoľniť a opustiť kempingové miesto/karavanové miesto/karavan/stan najneskôr do 10.00 hod. dohodnutého dňa odchodu, pokiaľ nebolo vopred dohodnuté inak. V prípade oneskoreného uvoľnenia kempingového miesta/karavanového miesta/karavanu/stanu je obchodník oprávnený účtovať 100% cenníkovej ceny, bez toho, aby zákazníkovi vznikli zmluvné nároky na služby obchodníka spojené s ubytovaním.

Zákazník je povinný pri prevzatí ubytovacieho domčeka/kempingového miesta/karavanového miesta/karavanu/stanu si tieto riadne prezrieť a prípadné nedostatky, vady alebo výhrady ihneď hlásiť povereným zamestnancom obchodníka. Rovnako je ubytovaná osoba povinná postupovať v prípade, že zistí prípadné poškodenie domčeka/kempingového miesta/karavanového miesta/karavanu/stanu alebo ich inventáru.

Zákazník nie je oprávnený ďalej poskytnúť pridelený ubytovací domček/kempingové miesto/karavan/stan, bez predchádzajúceho písomného súhlasu obchodníka.

Čl. IV
PODUJATIE

Podujatím sa na účely týchto VOP považuje najmä kultúrna, spoločenská alebo športová udalosť, ktorej priebeh je systematicky organizovaný treťou osobou (ďalej aj „organizátorom“).

Vstupné na Podujatie je obchodník oprávnený predávať prostredníctvom portálu https://beachbar.reenio.sk.

Organizátor Podujatia zodpovedá za všetky škody spôsobené v Rezorte a na jeho vybavení a všetky škody voči obchodníkovi, ktoré boli spôsobené organizátorom, účastníkmi Podujatia, návštevníkmi Podujatia, zamestnancami organizátora alebo inou treťou stranou zúčastňujúcou sa na priebehu a organizácii Podujatia. Obchodník môže vopred požadovať vhodné zabezpečenie (napr. poistenie, depozit, finančnú zábezpeku atď.) od organizátora Podujatia na účely zabezpečenia nárokov vyplývajúcich zo zodpovednosti za škodu. Organizátor Podujatia zodpovedá za bezpečnosť práce a technických zariadení pri organizácii Podujatia, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a predpisov miestnej samosprávy, za ochranu zdravia vlastných zamestnancov a dodávateľov nachádzajúcich sa v Rezorte počas Podujatia, vrátane účastníkov Podujatia. Organizátor je povinný dodržiavať pokyny obchodníka, resp. ním určených osôb na zabezpečenie ochrany majetku obchodníka.

Organizátor Podujatia je povinný poučiť a oboznámiť ním poverené osoby vykonávajúce činnosť v prospech organizátora a jeho dodávateľov, ktorí sa zdržujú s vedomím organizátora Podujatia v Rezorte:

  1. s povinnosťami, ktoré vyplývajú z týchto VOP, z osobitnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom a organizátorom (napr. zmluva o nájme), ak takáto zmluva bola uzatvorená;
  2. s Prevádzkovým poriadkom, Návštevným poriadkom a Ubytovacím poriadkom obchodníka;

ako aj zabezpečiť ich dodržiavanie, v opačnom prípade zodpovedá za škodu spôsobenú porušením týchto povinností.

Organizátor Podujatia prehlasuje, že je riadne oboznámený s podmienkami, v ktorých sa bude Podujatie realizovať, riadne preskúmal a oboznámil sa s možnosťami a charakteristikami Rezortu, získal a riadne preveril všetky potrebné informácie v súvislosti s Rezortom a najmä sa presvedčil o stave a povahe Rezortu a okolia, kde sa bude Podujatie organizovať, vrátane príjazdových ciest. Organizátor Podujatia prehlasuje a potvrdzuje, že s ohľadom na vyššie uvedené skutočnosti získal všetky nevyhnutné informácie, pokiaľ ide o riziká a všetky ďalšie okolnosti, ktoré môžu mať vplyv na jeho činnosť a na organizáciu Podujatia.

Organizátor Podujatia sa zaväzuje poistiť priebeh Podujatia, ako aj uzavrieť poistnú zmluvu, ktorá bude pokrývať poistenie zodpovednosti organizátora Podujatia pri výkone činnosti a pri organizácii Podujatia, ako aj zodpovednosti voči nárokom tretích osôb.

Organizátor Podujatia, ním poverené osoby vykonávajúce činnosť v prospech organizátora a dodávatelia sú povinní v Rezorte dodržiavať Návštevný poriadok, Prevádzkový poriadok/Ubytovací poriadok.

V odôvodnenom prípade je obchodník oprávnený presunúť Podujatie na iné než dohodnuté miesto vrámci Rezortu.

Organizátor Podujatia sa zaväzuje, že všetok odpad po ukončení Podujatia bude odstránený zákonným spôsobom a v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, v opačnom prípade zodpovedá za náklady vzniknuté obchodníkovi s jeho odstránením a zlikvidovaním.

Čl. V
ZMENA REZERVÁCIE, ZÁNIK ZMLUVY A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Zmena rezervácie

Akékoľvek zmeny rezervácie (zmena termínu, zmena počtu osôb alebo vekových kategórii osôb, zmena rozsahu rezervovaných Služieb – obmedzenie alebo rozšírenie a podobne) sú po potvrdení rezervácie možné výlučne v prípade, ak to prevádzkové a/alebo kapacitné možnosti obchodníka umožňujú. Na zmeny rezervácie po potvrdení rezervácie nemá zákazník právny nárok. Pri žiadosti o zmenu potvrdenej rezervácie je zákazník vždy povinný uvádzať rezervačné číslo. Obchodník si vyhradzuje právo na individuálne posúdenie žiadosti zákazníka o zmenu termínu rezervovaných Služieb, a to výlučne za podmienok stanovených prevádzkovateľom. Obchodník si vyhradzuje právo na individuálne posúdenie žiadosti zákazníka o zmenu počtu ubytovacích domčekov/kempingových miest/karavanových miest/karavanov/stanov, alebo počtu osôb (účastníkov pobytu), prípadne zmenu osôb (zmena účastníka pobytu).

Pokiaľ zákazník požaduje takú zmenu potvrdenej rezervácie, ktorej nie je možné z kapacitných alebo iných prevádzkových dôvodov na strane obchodníka vyhovieť, nevzniká obchodníkovi povinnosť žiadosti zákazníka na zmenu potvrdenej rezervácie vyhovieť a obchodník má právo žiadosť zákazníka odmietnuť, pričom zákazníkovi nevzniká právo na náhradu škody či akékoľvek iné finančné či nefinančné plnenie zo strany obchodníka.

  • Nevyužitie Služieb

V prípade nevyužitia rezervovaných Služieb z akýchkoľvek dôvodov na strane zákazníka alebo osoby, ktorá má byť účastníkom pobytu, alebo bez uvedenia dôvodov (nenastúpenie na pobyt), nevzniká zákazníkovi právo na akúkoľvek finančnú či nefinančnú náhradu, náhradné plnenie alebo náhradu škody. Pokiaľ zákazník neuhradil plnú sumu rezervovaných služieb, je Zákazník povinný uhradiť obchodníkovi doplatok do plnej ceny rezervovaných Služieb na základe faktúry vystavenej obchodníkom a v lehote vo faktúre určenej.

V prípade nevyužitia rezervovaných služieb z akýchkoľvek dôvodov na strane zákazníka alebo osoby, ktorá má byť účastníkom pobytu, alebo bez uvedenia dôvodov v celom rozsahu (predčasný odchod z pobytu, neskorší dátum nástupu na pobyt), nevzniká zákazníkovi právo na akúkoľvek finančnú či nefinančnú náhradu, náhradné plnenie alebo náhradu škody. Pokiaľ zákazník neuhradil plnú sumu rezervovaných služieb, je Zákazník povinný uhradiť obchodníkovi doplatok do plnej ceny rezervovaných Služieb na základe faktúry vystavenej obchodníkom a v lehote vo faktúre určenej.

Zákazník je oprávnený potvrdenú rezerváciu zrušiť (od okamihu vzniku Zmluvy podľa týchto VOP) z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu , a to písomne na adresu sídla obchodníka, alebo elektronicky e-mailom oznámením o zrušení rezervácie zaslaného na e-mailovú adresu info@beachbarrezort.sk s uvedením rezervačného čísla. V takomto prípade vzniká obchodníkovi právo na zaplatenie storno poplatku nasledovne:

  1. zrušenie pobytu 28-21 dní pred nástupom na pobyt: 20% z ceny pobytu;
  2. zrušenie pobytu 20-14 dní pred nástupom na pobyt: 40% z ceny pobytu;
  3. zrušenie pobytu 13-7 dní pred nástupom na pobyt: 75% z ceny pobytu;
  4. zrušenie pobytu 7-0 dní pred nástupom na pobyt: 100% z ceny pobytu.

Storno poplatok sa nebude účtovať, ak zákazník nemohol využiť objednané služby z vážnych dôvodov a preukáže sa hodnoverným písomným potvrdením (vážne ochorenie a úmrtie/aj člena rodiny/, ústavné liečenie, živelná pohroma, vojenské povinnosti a pod.). Nepriaznivé poveternostné podmienky nie sú dôvodom na neúčtovanie storno poplatku.

  • Zánik Zmluvy

Zmluva zaniká:

  1. dohodou u ukončení Zmluvy;
  2. odstúpením zo strany zákazníka;
  3. odstúpením zo strany obchodníka;
  4. splnením Zmluvy;
  5. úmrtím alebo zánikom zákazníka.

Obchodník oboznamuje zákazníka, ktorý je spotrebiteľom a zákazník – spotrebiteľ berie na vedomie, že v zmysle ustanovenia §19 ods. 1 písm. l) (poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote) zákona o ochrane spotrebiteľa nemá okrem prípadov uvedených v týchto VOP právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle ustanovenia §20 ods. 1 písm. a) zákona o ochrane spotrebiteľa, tzn. nemá právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb v lehote 14 dní od uzavretia predmetnej zmluvy o poskytnutí služieb bez uvedenia dôvodu. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že toto ustanovenie sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi obchodníkom a zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom.

Zákazník – spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od Zmluvy, pokiaľ došlo k úplnému poskytnutiu Služby.

  • Odstúpenie od Zmluvy zo strany obchodníka

Obchodník má právo od Zmluvy odstúpiť, ak sa stane plnenie nemožným a ak sa nedohodne s zákazníkom na novom plnení. Obchodník je oprávnený od Zmluvy odstúpiť tiež v prípade zjavnej chyby v cene Služby (t. j. ceny zjavne inej ako je cena pre tento typ/druh služby obvyklá). Za zjavnú chybu v cene Služby sa považuje napríklad mylné uvedenie desatinnej čiarky a iné zjavné chyby v písaní a to napr. uvedených ceny 1,00,- € v prípade Služby, ktorej obvyklá cena je 1000,- € a pod.. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude neodkladne kontaktovať zákazníka s cieľom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník zaplatil už časť alebo celú cenu, prevedie sa mu táto suma späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne.

Obchodník je tiež oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípadoch:

  1. uvedených vo všeobecne záväzných právnych predpisoch, najmä Občianskom zákonníku a  Obchodnom zákonníku;
  2. ak obchodník nemôže poskytnúť dohodnuté Služby z dôvodu prípadu vyššej moci pod vyššou mocou sa rozumie prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle obchodníka a bráni mu v splnení povinností, pokiaľ nemožno rozumne predpokladať, že by obchodník túto prekážku alebo jej následky mohol odvrátiť že by ju v čase vzniku záväzku mohol predvídať;
  3. ak je zákazník v omeškaní s akoukoľvek platbou podľa uzatvorenej Zmluvy s obchodníkom alebo s úhradou akejkoľvek faktúry vystavenej obchodníkom v súlade so Zmluvou;
  4. bola pri rezervácii dohodnutá platba vopred alebo zálohová platba a zákazník svoj záväzok včas nesplnil, obchodník však môže odstúpiť najneskôr do momentu splnenia záväzku zákazníkom;
  5. keď poskytnutie dohodnutých Služieb zákazníkovi ohrozuje alebo poškodzuje dobré meno obchodníka alebo narušuje alebo ohrozuje riadnu prevádzku alebo bezpečnosť Rezortu;
  6. Služby boli rezervované za uvedenia zavádzajúcich alebo nesprávnych údajov podstatných skutočností napr. v osobe zákazníka alebo účelu.

Odstúpením od Zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán z uzavretej Zmluvy okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné pokuty.

Čl. VI
REKLAMAČNÝ PORIADOK

Tento článok VOP upravuje práva a povinnosti obchodníka a zákazníka v prípade existencie vád Služieb poskytovaných na základe Zmluvy a pri uplatňovaní nárokov z nich (ďalej aj „reklamácia“).

V prípade, ak má Služba vadu, má zákazník právo reklamovať ju.

Za vadu Služby sa nepovažuje, ak neboli naplnené očakávania zákazníka, ale Služba netrpí kvalitatívnou vadou (napr. ubytovací domček, v ktorom je zákazník ubytovaný sa mu opticky zdá menší; zákazníkovi sa zdá menšie kempingové miesto/karavanové miesto, karavan/stan).

Obchodník je povinný umožniť zákazníkovi, ak ho o to zákazník požiada a je to možné, overiť si informácie o kvalite poskytovanej Služby.

Ak zákazník zistí, že Služba má vadu, nesmie ďalej užívať Službu (napr. pokračovať v ubytovaní) a je povinný bez zbytočného odkladu informovať o takejto vade obchodníka.

Zákazník môže obchodníkovi vytknúť vadu najneskôr do šiestich mesiacov od poskytnutia Služby, inak právo zákazníka na reklamáciu zaniká (najmä ak už nie je možné overiť existenciu vady).

Po uplatnení reklamácie zákazníkom, ho obchodník poučí o právach a povinnostiach vyplývajúcich mu z vád podľa Zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v účinnom znení.

O uplatnení reklamácie obchodník vydá zákazníkov písomné potvrdenie. O vytknutí vady Služby zákazníkom-spotrebiteľom, vydá obchodník zákazníkovi-spotrebiteľovi písomné potvrdenie o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady Služby, bezodkladne po vytknutí vady zákazníkom-spotrebiteľom.

Zákazník je povinný poskytnúť obchodníkovi potrebnú súčinnosť pri vybavovaní reklamácie.

Za odstrániteľné vady sa považujú vady, ktorých odstránením neutrpí kvalita a vlastnosti Služby.

Ak má Služba odstrániteľnú vadu, má zákazník právo, aby bola táto riadne, bezplatne a bez zbytočného odkladu odstránená.

V prípade odstrániteľných vád môže zákazník namiesto odstránenia vady požadovať nové  poskytnutie Služby, resp. jej časti, ak sa vada týka len časti poskytovanej služby, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu služby alebo závažnosť vady.

Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady poskytnúť Službu znova bez vád, ak to zákazníkovi nespôsobí závažné ťažkosti.

V prípade, že má služba väčší počet odstrániteľných vád (t. j. min. tri) a tieto bránia v jej riadnom užívaní alebo sa vady vyskytnú opakovane, zákazník má právo na jej opätovné poskytnutie, resp. náhradné ubytovanie, ak je to možné alebo má právo od zmluvy odstúpiť.

Za neodstrániteľné vady sa považujú vady, ktoré nemožno odstrániť.

V prípade neodstrániteľných vád, ktoré bránia v riadnom užívaní Služby má zákazník právo na opätovné poskytnutie Služby, resp. náhradný ubytovací domček/poskytnutie náhradného kempingového miesta/karavanového miesta/stanu/karavanu, ak je to možné alebo právo od zmluvy odstúpiť.

V prípade neodstrániteľných vád, ktoré nebránia v riadnom užívaní služby (napr. drobné estetické vady vybavenia ubytovacieho zariadenia, ktoré nemajú vplyv na akosť Služby) má zákazník právo na primeranú zľavu z ceny Služby.

Na základe rozhodnutia zákazníka, ktoré z vyššie uvedených práv (podľa typu vady) si uplatňuje, obchodník vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie zákazníkom, resp. v odôvodnených prípadoch, do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

O vybavení reklamácie obchodník vydá zákazníkovi písomný doklad, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Reklamáciu Služby v mene obchodníka vybavuje jeho poverený zamestnanec.

Obchodník je povinný písomne oznámiť zákazníkovi-spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady Služby, ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady služby.

Čl. VII

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Zákazník berie na vedomie, že osobné údaje poskytnuté na základe vykonania objednávky alebo iným súvisiacim spôsobom, sú obchodníkom spracúvané v súlade s platnou legislatívou na úseku ochrany osobných údajov. V tejto súvislosti predávajúci odkazuje zákazníka na samostatnú úpravu ochrany osobných údajov (dostupnú tu ). 

Čl. VIII

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

  1. V prípade že zákazník – spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, akým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, a to na adresu sídla obchodníka alebo prostredníctvom telefónneho čísla alebo e-mailu uvedeného pri identifikačných údajoch obchodníka na začiatku týchto obchodných podmienok.
  • Ak predávajúci na žiadosť zákazníka – spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní, má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky.

Zoznam je dostupný na stránke:

http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .

Čl. IX
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach obchodníka v deň odoslania elektronickej objednávky zákazníkom.
  2. Všetky zmluvné vzťahy vzniknuté medzi zákazníkom a obchodníkom pri uzatvorení Zmluvy podľa týchto obchodných podmienok sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  3. Tieto obchodné podmienky sú vyhotovené iba v slovenskom jazyku. Zmluva môže byť uzatvorená iba v slovenskom jazyku, ibaže by sa zákazník a obchodník dohodli inak.
  4. Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky Zmluvy uzatvárané medzi obchodníkom a zákazníkom. Zmluvné strany sa môžu písomne dohodnúť na iných podmienkach. V takom prípade je dohoda zmluvných strán nadradená týmto obchodným podmienkam.
  • Obchodník je oprávnený na poskytovanie Služieb na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov.

V Novom Meste nad Váhom  dňa 27.3.2025

Beach Bar s.r.o.